علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

صوتی*ائمه سلاطین تبیین حقایق اند...

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ

استاد صمدی آملی

دانلود 2 دقیقه از سخنرانی حضرت استاد صمدی آملی در مورد اینکه اگر فیلسوفان و عارفان هم قدرت تبیین دارند از صاحب عصمت مرتبط با وحی گرفته اند...


دریافت
عنوان: فیلسوف اگر حرفی دارد از معصوم است
حجم: 537 کیلوبایت
توضیحات: ائمه(ع)سلاطین سخن اند

نظرات  (۵)

بسیارز تشکر   خدا خیر تون بده
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۴ محمد حسین خانی کوثرخیزی
عاشقتم استاد
این پیام رو مجدد مینویسم چون شک دارم که پیام قبلی ارسال شد یا نه ...
سلام علیکم
واقعا خسته نباشید عرض میکنم خدمتتون
ممکنه خیلی ها مثل بنده محدودیت زمانی داشته باشند ...
حالا به هر دلیلی ؛ مثلا بنده در سال 93 کنکور دارم . برای همین ازتون خواهش میکنم زود به زود این چنین کلیپ های کوتاه و موضوعی رو از استاد صمدی آملی بذارید تا استفاده کنیم ( مثل الان دیر به دیر نه ... )
خیلی متشکر
پاسخ:
پیامتان رسیده بود و جواب داده شد
یک سوال هم ازتون دارم
استاد صمدی آملی یک سلسله جلساتی رو در مورد طب سنتی صحبت کردند
آیا در این صحبت ها آشنایی کاملی با طبایع و مزاج ها و خواص غذاها و گیاهان و ... به ما میدن ؟
متشکر
پاسخ:
با سلام
بنده ندیدم که راجع به این مطلب سخنرانیهای به خصوصی داشته باشند اما در سلسله جلسات منامات کمی در این موارد توضیح میدهند،البته جهت مزاج شناسی میتوانید به جلسات مزاج شناسی دکتر خیر اندیش مراجعه فرمایید...
باتشکر
التماس دعا
سلام علیکم و رحمه الله
واقعا خدمت شما خسته نباشید عرض میکنم
شاید خیلی ها مثل بنده باشند که از محدودیت وقت برخوردار باشند ....
حالا به هر علتی ؛ مثلا بنده در سال 93 کنکور دارم یا کسی ممکنه شغلش طوری اقتضا نکنه که وقت زیادی داشته باشه برای همین از شما درخواست میکنم به طور مداوم و زود به زود از استاد صمدی آملی این چنین کلیپ های کوتاه و موضوعی رو روی وبـــتون بذارید تا ما هم استفاده کنیم ( مثل الان نباشه ، زودتر بذارید )
ممنونم ازتون
پاسخ:
باسلام
انشاءالله سعی میکنم گذاشتن کلیپ زود به زودتر شود
ممنون از نظر زیبایتان
التماس دعا
فی سلام آمنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">