علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم


زندگی علامه حسن زاده آملی از نگاه دوربین شبکه 4 » زندگی و آثار آیت الله حسن زاده آملی در برنامه "ایت حسن" شبکه چهار روایت می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه 4 سیما،: این مجموعه با رویکردی کاملاً تحقیقی و مستند در 5 قسمت 45 دقیقه ای زندگی ، آراء و اندیشه های آیت الله حسن زاده آملی را به تصویر در آورده تا الگویی برای نسل جوان فرهیخته  شود.
به گفته محمد سبحانی تهیه کننده "آیت حسن": این برنامه در قالب مستند  علمی به طرح نظرات این علامه در زمینه های فلسفه و عرفان،ریاضی و هیات، تفسیر، ادبیات و فقه،طب و پزشکی می پردازد .
سبحانی گفت: تصویربرداری این مستند به روایت محمد رضا شهیدی فر در شهر های قم ، امل و شهرای اطراف آمل صورت گرفته است و برای بازشناسی و پرداختن به شخصیت خانوادگی و اجتماعی ایشان یا بستگان و شاگردانشان گفت و گو شده است.همچنین برای نقد و بررسی نظرات فلسفی،ریاضی، و ... ایشان با  کارشناسان و اساتید حوزوی و دانشگاهی همچون آیت الله عباسی، دکتر صادق لاریجانی، دکتر منصوری لاریجانی ، ایت الله یزدان پناه و ... مصاحبه شده است.
حسن طبری آملی مشهور به حسن حسن‌زاده آملی و علامه حسن‌زاده روحانی مجتهد، عارف، فیلسوف و مدرس دروس حوزوی است. وی درفلسفه،عرفان،فقه،اصول،ادبیات،ریاضیات،علم فیزیک وشیمی وبسیاری علوم دیگر تخصص خاصی دارد.و جامعیت علمی و عملی وی سبب شده که مورد قبول همه صاحب نظران و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی قرار گیرد.
"آیت حسن" کاری از گروه معارف و اند یشه دینی شبکه چهار سیما است و قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه چهار پخش شود.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شبکه چهار سیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">