علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

تفسیر انفسی خطاب محمدی و کشف تام احمدی

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۱۵ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم 


در رساله اعتقاداتم گقته ام:
اعتقاد من این است که صحف علوم عقلی و عرفان اساسی و اصیل،تفسیر انفسی خطاب محمدی و کشف تام احمدی اند_صلی الله علیه و آله و سلم_که بدون دراست و تعلیم و تعلم آنها فهم اسرار نهفته در آیات و روایات برای نفوس غیر مکتفیه حاصل نمی شود.فافهم.

کلمه 155 هزار و یک کلمه ج1 ص290

نظرات  (۱)

۱۸ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۸:۲۰ دوست دارم بنده خدا باشم
سلام به دوستان خدا
برای تو می نویسم خدای من
عاشقانه دوستت دارم هرچند بدترین بندگانت هستم
با تمام وجود به دنبالت میگردم هرچند کورترین بندگانت هستم
فقط یک در خواست
مرا تو بیاب چراکه من حتی خودم را نیز گم کرده ام
به عشق یافتن تو افتاب صبحدم را می نگرم وبه امید وصال تو ماهتاب شب را راهی اسمان می کنم
فقط یک خواهش
رهایم مکن

اما شما دوست عزیز
شما رو به دوستتون خدا ما رو هم تو لحظه های حضورتان یاد کنید که عجیب ملتمس دعای دوستان خداییم
به امید ظهور ان سبب اتصال زمین با اسمان
نثارشان صلواتی هدیه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">