علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

من در میان جمع و دلم جای دیگر است

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۸۸، ۰۴:۲۴ ب.ظ
در بحار دارد که کسی آمد نزد امام صادق(ع)که علم نجوم می دانست حضرت فرمود:چه داری؟گفت علم نجوم میدانم.حضرت سوالی از او کرد که:خبر بده آن کسی که (در این مدت که شما آمده اید)در خانه نشسته و در عین حال چهارده هزار عالم را طی کرده کیست؟گفت:نمی دانم.

بعد حضرت فرمود:منم و از کیسه پول او در خانه اش خبر داد. او تصدیق کرد.

بدن در جایش است ولی نفس در سفر است.

صد و ده اشاره ص229

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۲۹
مجنون

نظرات  (۳)

سلام دوست عزیز و بزرگوار
از وبلاگت استفاده کردم مخصوصاً سخنرانی تصویری استاد صمدی آملی حفظه الله ، امیدوارم که خداوند روز به روز بر توفیقاتت بیافزاید و در این مسیر ثابت فدم ترت بدارد
بنده هم در وبلاگم به موضوعات سیاسی و مذهبی می پرداختم و سخنرانی های متفاوت رو در اختیار دوستان قرار می دادم ، البته الآن یک وب فروشگاه اینترنتی با ارائه ی محصولات فرهنگی مخصوصاً اساتید بزرگوار صمدی آملی و کاظم صدیقی رو راه اندازی کردم و خوشحال می شم با ارائه ی نظراتت ما رو هم یاری کنی
باز هم از محتویات وبلاگت تشکر می کنم
یا علی ع
نکته 60

نطفه ای که در رحم می پرورد یا دختر می شود یا پسر؛ دختری که پا به عرصه عالم امکان می نهد از شیر مادر گرفته تا اکمل غذاها میخورد ومینوشد تا بزرگ میشود و خود چون مادر؛ صاحب رحم و صاحب فرزند میشود!!

طبیعت جنس مونث که لازمه شخصیت و شاکله وجودیه اوست این است که نسبت به پسر اختلاف فراوان دارد و این اختلاف است که وی را هم از نظر شکل جسمی و هم از نظر حالات روحی متفاوت و متناسب ساخته است.

دختر چون روزی مادر میشود این را می بایست بداند که مادریت وی برای سالیان آینده نیست که خود را برای آن محیا کند که با آن سختی و لذت، زندگی را دریابد!
بیشتر دختران این را بخود تلقین می نمایند که ما به امور دنیوی و لذائذش خوب لذت میبریم هر وقت شد آن وقت درست یا خود را برای خواست الهی آماده میکنیم!!
قول سبحانه:انا لا نضیع اجر من احسن عملا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">