علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

گناه

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۸۸، ۰۳:۳۳ ق.ظ
گناه را مراتب است از گناه پیش پا افتاده چون سرقت و کذب و قمار و نحوها ،تا پله پله انسان به جایی می رسد که عبادتش را هم گناه میبیند و بعد خودش را که وجودک ذنب لا یقاس به ذنب.

سعدی گوید:

عابدان از گناه توبه کنند                   عارفان از عبادت استغفار

خواجه کائنات صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:انه لیغان علی قلبی و انی لاستغفر الله فی الیوم مأه مره و در حدیث دیگر :

انه لیران علی قلبی و انی لاستغفر الله بالنهار سبعین مره.به شرح حدیث بیست و دوم اربعین شیخ بهایی رجوع شود.

منبع:نکته642 هزار و یک نکته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۷/۲۳
مجنون

نظرات  (۱)

۲۳ مهر ۸۸ ، ۱۰:۲۴ منتظر قائم
وقتی بیایی با تو می‏گویم
دست درختان بی تو بی برگ است
برگی اگر دارند می‏ریزند
حرفی اگر دارند از مرگ است
ما مثل یک بچه پرستوییم
از ترس موج و باد می‏لرزیم
در حوض خانه مثل ماهی‏ها
سنگی اگر افتاد، می‏لرزیم
باید بیایی تا ببینی که
این کوچه ها را غرق گل کردم
این دستهای تشنه‏ام را من
تا چشمه قلب تو، پل کردم
باید بیایی من به لبخندت
محتاج هستم ای پر از شادی
من مثل یک ویرانه، ویرانم
اما تو سر سبزی، تو آبادی
وقتی بیایی با تو... امّا حیف
حرفم زیاد و واژه‏هایم کم
وقتی بیایی می‏شوم باران
همراه گریه با تو می‏خندم

(باباجانی)

سلام

مطلبتون خیلی جالب و قشنگه

اجرتون با حضرت سید الشهدا (ع)

من هم با " حوادث ظهور و خروج نور" منتظر حضور دل انگیز شما هستم

وبلاگ حضرت زهرای ما رو یادتون نره:

www.yazahra-1388.blogfa.com

یا علی مدد

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">