علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها
برای دریافت فایل تصویری سخنرانی حضرت علامه حسن زاده آملی(قده) که در آن حضرت ایشان توصیه به بیداری و به یاد خداوند بودن دارند.

سخنرانی حضرت آقا واقع در مکان روستا ایرا (محل تولد) فرمت:3gp حجم:3.84 دانلود
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۲۰
مجنون

نظرات  (۱)

پرسیدمت امامم تا کی جدایـــی از تو
گفتا مگر بدیدم حتی وفایــــــی از تو

گفتم که لایقم کن درخواب بینمت من
گفتا زخود برون شو بیدار بینمت من

گفتم زهجــررویت آتش کشیده از دل
گفتا مگرگنــــاهان باقی گذارد از دل

گفتم بسان خورشیــد ازابرها برون آ
گفتا که من عیانم ازخواب دل برون آ

بسیار زیبا بود

یا علی مدد

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">