علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

عکس های حضرت آقا

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۸۸، ۰۷:۳۵ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۰۷
مجنون

نظرات  (۱۰)

سلام دوست عزیز
مطالبت بسیار جالب بود
موفق و موید باشید
طاعاتتون مقبول حق
سلام... دوست عزیز...

اگر دوست داری نامه های سید شرف الدین موسوی عالم شیعه به شیخ سلیم بشری رییس دانشگاه الازهر مصر را بخوانی، بیا وبلاگ ما...

راستی این ماه رمضانی منم در موقع افطار و سحر دعا کن...

قربانت بامرام...
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگه دوست داشته باشی می تونیم با هم تبادل لینک کنیم .
اگه جواب شما مثبته در بخش تبادل لینک یا در بالای وبلاگ یک بنر است کلیک کنید و نامی رو که میخوای لینکت کنم بنویس تا لینکت کنم و اگر دوست داشتی میتونی من رو با نام۩۩۩۩مرجع دانلود کتابهای الکترونیکی۩۩۩۩ لینک کنید و بعد من شما رو لینک کنم.
با تشکر
با سلام
بسیار زیبا بود
با موضوع (تمایز بین انسان و حیوان )بروزم
خیلی زیبا بود براتون آرزوی موفقیت می کنم
سلام......
اولا من خوب میدونم معنی این جمله چیه. شما معنی متلک رو میدونید؟
من دقیقا چون معنی این جمله رو میدونم گفتم متلک گفتید........
معنی جمله رو درست گفتید اما من گفتم به عنوان کنایه و متلک گفتید......
این جمله ای که الان گفتید که دیگه هر کسی می دونه توهینه..........
(معلوم است که جاهلید اگر نیستید ثابت کنید!)
(.ای وای بر ما که نتوانستیم کاری بر خلاف این پست فطرت ها بکنیم)
شاید هم منظورتون از جاهل یعنی آقای محترم. آره؟؟؟؟؟؟؟
فرزندان خدا رو پست فطرت بنامید تا رستگار شوید.......
مسیحیت نیاز به تبلیغ نداره..........
مسیح به زور وارد قلب کسی نمیشه........
اما بعضی ادیان باید به زور تبلیغ می شد......
حتی به قیمت غارت گشور دیگر.......
حتی به قیمت تجاوز به خواهران و مادران آریائی ما.....
کدام دین بهتر است؟
اینکه از ترس خدا و جهنم پرستش کنی یا چون خدا را دوست داری پرستش کنی؟
در مسیحیت خدا محبت است.......
شما پیرو دوازده امام باشید که همانا از جنس انسان بودند و مردند..........
اما مسیح گفت: من و پدر یک هستیم.......
مسیح گفت : هیچ کس جز به واسطه من نزد پدر نمی آید.........
هر کس مرا رد کند من نیز نزد پدر او را رد خواهم کرد..........
http://saharvaladbeygi.blogfa.com
سلام
اولا من دوست میکائیل هستم که جوابتونو دادم
خوب خیلی خوشحالم که مخاطبان باز متوجه شدند که کی از جواب دادن فرار کرد.
اون وبلاگ هم بیخودی درست کردید چون تا وقتی قلبتون به روی مسیح بسته اید حرف و مناظره فایده نداره.
در ضمن این جمله ((جناب حضرت مستطاب "میکائیل")) که تو وبلاگ جدید نوشتید غیر از متلک چی معنی داره؟
این یعنی از آخرین روش برای فرار از واقعیت استفاده کردید. مسخره کردن طرف مقابل.
همه دوستان مسلمان وقتی متوجه شدند راهی برای اثبات ادعاها شون ندارند مسخره کردند و رفتند.
اما من و میکائیل ناراحت نمیشم بلکه خوشحال میشیم.
چون : خوشحال باشید هنگامی که به خاطر من شما را ناسزا گویند,شکنجه کنند و علیه شما به دروغ هرگونه بدی گویند.
۰۲ شهریور ۸۸ ، ۲۱:۲۰ http://mehdiasemoni64.blogfa.com
سلام خوبی وبلاگ خوب و زیبایی داری جالب بود راستی میشه به وبلاگ من هم بیایی و نظری بدی و میشه منو با نام ستاره تنهایی لینک کنی من هم شما را لینک میکنم من مهدی از انزلی 24 ساله شما هم میشه خودتون را معرفی کنید ؟
http://mehdiasemoni64.blogfa.com
فروش ویژه رحل قرآن به مناسبت ماه مبارک رمضان
طراحی زیبا - قیمت مناسب
فروش به صورت جزئی - کلی زیر قیمت بازار
موقعیت تهران
تلفن تماس : 09367380549 - 09127168756

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">