علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

متن دستخط مبارک جناب علامه بزرگوار(قده)[روحی فداه] برای تبرک جستن به این دستخط مبارک در وبلاگ درج میشود برای بزرگتر شدن عکس بر روی آن کلیک بفرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۲۴
مجنون

نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۸۸ ، ۱۹:۴۸ رهروان کوی دوست
سلام دوست خوبم وبلاگ خوبی داری نظر من در مورد وبلاگ شما و همه ی اونهایی که بهشون سر میزنم ودوستشون دارم اینه که کاری انجام بدهی که هر چه سریع تر وبلاگت بالا بیاید***دوست من امروزه صدها و بلکه هزاران سایت اینترنتی مبتذل و کثیف با اهداف شوم به کارشون دارن ادامه میدهند و راز موفقیت اونها اینه که با یکدیگر ارتباط دارند (تبادل لینک می کنند)وبا این کار انسان های بیشماری را اسیر هواهای نفسانی وحیوانی می کنند واز حقیقت دور می کنند بنابراین چرا وقتی آنها این کار را انجام می دهند ما نکنیم بیا با من وهمه اسلام دوستان همراه شو لینک مرا ثبت کن وبعد از ثبت به من یه خبر کوچولو بده تا شما عزیز تر از جان را لینک کنم.****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">