*فواید دائم الوضو بودن
دیلمی از پیامبراکرم(ص) نقل میکند که خداوند میفرماید: «هر کسی وضویش را از دست بدهد و وضو نگیرد به من جفا کرده است و کسی که وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و حداقل دو رکعت نماز نخواند بر من جفا کرده، هر کس وضویش را از دست داد، تجدید وضو کرد و دو رکعت نماز خواند و پس از آن دعا نکرد بر من جفا کرده است و هر کس وضویش را از دست بدهد و پس از آن وضو بگیرد و نماز بخواند دعا کند و از حوائج دنیا و آخرتش چیزی بخواهد و من اجابت نکنم، من به او جفا کردهام و من خدای جفاکار نیستم».
هفتمین گردهمایی رزمندگان قرارگاه نصرت با حضور فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس در مسجد اعظم شهر اهواز برگزار شد. در این مراسم آیت الله صمدی آملی ، دکتر محسن نوذریان و سردار غلام پور به بیان خاطرات و شرایط ویژه قرارگاه نصرت و رزمندگان این قرارگاه پرداختند. همچنین سردار غلام پور از رزمندگان و مسئولین درخواست توجه بیشتر به نشر و بیان خاطرات دفاع مقدس و به خصوص قرارگاه سری و گمنام نصرت را به صورت صحیح داشتند. در پایان این مراسم حاضرین که اغلب از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس بودند یکدیگر را در آغوش گرفته و خاطرات دوران ایثار و شهادت را گرامی داشتند.
فخر الدین على صفى در لطائف الطوائف آورده است که: مروى است صفیّه بنت عبد المطلب که عمه آن حضرت است (یعنى حضرت رسول اللّه صلّى اللّه علیه و آله و سلم) روزى نزد حضرت آمد در حالیکه پیر شده بود گفت یا رسول اللّه دعا کن تا من به بهشت روم. حضرت بر سبیل طیبت فرمود که زنان پیر به بهشت نخواهند رفت. صفیه از مجلس حضرت برگشت و مى گریست. حضرت تبسّم فرمود و گفت او را خبر دهید که اوّل پیرزنان جوان شوند آنگاه به بهشت روند و این آیت بخواند: إِنَّا أَنْشَأْناهُنَّ إِنْشاءً فَجَعَلْناهُنَّ أَبْکاراً . یعنى بدرستى که ما بیافریدیم زنان را در دنیا آفریدنى پس خواهیم گردانید ایشان را دختران بکر و دوشیزه در آخرت که ایشان را به بهشت درآریم.
خداوند در هر چیز به کم اکتفا کرده است و حدى براى آن معین کرده مثلا نماز پنج مرتبه، روزه یکماه، زکوة از نصاب مقدار معینى ولى براى ذکر حدى معین نفرموده و این مضمون در کتاب کافى وارد است براى این که انسان باید جزئیات کار خود را موافق با حکم الهى قرار دهد.
زنى خدمت حضرت صدیقه سلام الله علیها رسید و سؤالى کرد جواب شنید تا ده سؤال، خجلت کشید عرض کرد بر شما مشقت نباشد، فرمود: اگر کسى اجیر شود که بارى را بسطحى ببرد بصد هزار دینار آیا بر او سنگین است؟ عرض کرد نه، فرمود: من اجیر شده ام براى هر مسأله به بیشتر از ما بین زمین و عرش که از لؤلؤ پر شود.