علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

 دریافت
عنوان: نصایح اخلاقی مولا
حجم: 488 کیلوبایت

زینت ما باشید

نظرات  (۴)

یک دنیا ممنون خدا خیرون بده ...خدا به علامه عزیزمون سلامتی و طول عمر باعزت بده انشا الله
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۰ محمد حسین خانی کوثرخیزی
دهن این است تو داری
پاسخ:
که چه شیرین سخن است...
التماس دعا
فی سلام آمنین
سلام برادر ممنون از مطالب خوبتون
فقط اگه ممکنه آدرس صفحاتتون رو از این شکل فعلی (که بصورت فارسی هست) تغییر بدید
چون من هر وقت میخام از بعضی مطالبتون توی قسمت پیوندهای روزانه (اخبار عرفانی) لینک بدم، بخاطر طولانی بودن آدرس هر صفجه ای، امکان پذیر نمیشه و فقط بخشی از آدرس کپی میشه و لذا لینک رو درست باز نمیکنه
پاسخ:
باسلام
از این به بعد از لینکهای کوتاه استفاده میکنم
و سعی می کنم لینک مطالب قبلی را اصلاح کنم
التماس دعا
www.baerfan.blogfa.com
سلام
با محتوایی که از وبت دیدم بد نیست که نقش حد وسط رو بازی کنم و با یه وب عین خودت آشنات کنم.
یاحق
پاسخ:
سلام
ممنون از معرفی تان
سر زدم
وبلاگ خوبیست
خیر ببینید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">