علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم

استاد صمدی آملی

در این جلسه حضرت استاد صمدی آملی(حفظه الله)به ذکر یکی از اسرار قرآن کریم می پردازد که هر سوالی که داریم را میتوان با آن از قرآن استخراج نمود...از دوستانم خواهشمندم اگر راجع به این مطلب شریف اطلاعات دقیقی دارند در نظرات در میان بگذارند.


دریافت
عنوان: نکته عرشی در فهم قرآن

نظرات  (۵)

۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۶ سیدامیررضا
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من خیلی سوال دارم...اون دستورالعمل را به من بدهههههههههههههههههههههههههههههههه...ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....خوشا به حال حضرت آقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...من به کی بگم...من اون رمزو می خوامش...تو رو خدا آقا به من رمزو بده
پاسخ:
باسلام
به قول فرمایش حضرت علامه(نق به مضمون):
سوال را در خود بپرورانید تا جواب در خودتان بروید
نا امید نباشید...فقط تلاش کنید
سلام
یک خبر خیلی خوب
انگار اعتراض بر و بچه های پیگیر مباحث حاج آقا پناهیان به حاج آقا جواب داده. و بالاخره سایت استاد پناهیان داره راه می افته! برای خبر کردن رفقا و معرفی سایت دفتر نشر آثار و اندیشه های استاد پناهیان می توانید یکی از کدهایی که در پست زیر هست  را در وبلاگ خود قرار دهید
http://yaali.blog.ir/post/604

لینک فایل صوتیش رو بگزار من باروسرم نمیخونش
فرموده عجله نفرماییدکه جان
سلام لینکت کردم با علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">