علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

شهادت امام باقر(ع)تسلیت باد...

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۳۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم



زید شحام، حضرت امام باقر علیه السلام را از تفسیر این آیه کریمه فَلْیَنْظُرِ الْإِنْسانُ إِلى‏ طَعامِهِ ، سؤال کرده است ک‏ه طعام انسان چیست؟ امام در جواب فرمود: بنگرد علمش را از کجا تحصیل مى کند

ص6 رساله ولایت تکوینی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۱
مجنون

نظرات  (۳)

سلام بزرگوار
حدیث بسیار تامل برانگیزیست. در یکی از احادیث شنیدم (سندش الان خاطرم نیست) اما مضمون آن حدیث این بود که که هر کس در محضر هر استاد و مکتبی بنشیند بنده آن مکتب است. ببینید بنده کدام تفکر و مکتب هستید. اگر در مجلسی نشستید که حرف های شیطانی زده شد خود را بنده شیطان کرده اید.
سپاس
بسم الله
ضمن عرض تسلیت
حقیقتا حدیث زیبا و بجای بود.ممنون
سلام

کجاست آن نوجوان بسیجی که در لبیک به فرمان رهبر و امامش جان را به بازی گرفت و راهی میدان مین شد؟ ولی ناگهان همه دیدند قدمهای رزمنده نوجوان از حرکت ایستاد و پوتین ها را از پای در آورد و به سمت میدان مین شروع به حرکت کرد، فرمانده سوال کرد قاسم چرا این کار را کردی؟ نوجوان با صدای آهسته گفت میدانم که ما تحریمیم و در انبار تدارکات پوتین به قدر کافی وجود ندارد، پس بگذارید اموال بیت المال در میدان مین همراه با پاهای من تکه تکه نشود! تا شاید امام امت از نبود امکانات کمتر غصه بخورد.

موفق وکربلایی باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">