علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

بسم الله الرحمن الرحیم

این کلیپ سخنرانی حضرت علامه حسن زاده آملی(روحی فداه) قسمتی از بیانات عرشی حضرت به مناسبت یادواره شهدای گمنام لاریجان بر گزار شده است.

امید است که همگان در سایه توجهات حضرتش به کمالات انسانیمان نائل آییم.

برای دریافت فایل فوق الذکر بر روی دریافت کلیک فرمایید.

http://tajaliazam.persiangig.com/image/%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D9%86.JPG



download

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۵
مجنون

نظرات  (۳)

با سلام و تشکر از وبلاگ زیبایتان.خواهشی از شما داشتم .اگر در مورد آدرس و زمان دقیق کلاسهای استاد صمدی در تهران اطلاعات دقیقی داشتید و یا سایت یا وبلاگی که بتواند به من در این مورد کمک کند لطفا به آدر س من میل کنید .بسیار متشکرم

www.shahr_84@yahoo.com
۲۵ شهریور ۹۰ ، ۱۶:۴۲ ماجده صدوقی
چفیه‌ی من بوی شبنم می‌دهد

عطر شب‌های محرم می‌دهد
چفیه‌ی من، سفره‌ی دل می‌شود
جمعه، با مهدی، مقابل می‌شود
چفیه یعنی یار می‌آید شبی
چفیه یعنی لشکر پاک نبی (ص)
چفیه یعنی شعرهای باوضو
درد داری؟ درد خود با ما بگو
چفیه یعنی کوفه معنا می‌شود
چفیه یعنی بازکوچه، باز درد
ذکر « یا زهرای » شب‌های نبرد
چفیه یعنی « یاد یاران » یاد باد !
شب‌نشینی، زیر باران یاد باد !
چفیه یعنی ما شناسایی شدیم
بی‌شهیدان غرق رسوایی شدیم
چفیه یعنی وسعتی مثل غدیر
ناله‌های شرقی حاجی بصیر
چفیه یعنی من کجا ؟ همت کجا ؟
بچه‌های صاف و باغیرت کجا ؟
چفیه یعنی جمعه آقا می‌رسد
باز با ام‌ابیها می‌رسد
چفیه یعنی وقت خوش عهدی بود
آخرین فریاد « انا المهدی » بود
چفیه یعنی ناله‌های بی‌شکیب
شب پر از بوی خوش « امن‌یجیب »
چفیه یعنی نینوایی رفته است
یک « شهید شیمیایی » رفته است
چفیه می‌گوید: دل من پیر شد
فصل پرواز « مسافر » دیر شد
با علی با گریه « یا هو » می‌زنیم
پیش زهرا باز زانو می‌زنیم
آی چفیه ! ما عنایت دیده‌ایم
باز تا معراج، با هم می‌رویم
فارغ از غم‌های عالم می‌رویم
از دلم تا کربلا یک یا حسین
مثل آواز خوش پیر خمین
ای بستی عهد و پیمان با ولی
تا شهادت نیست راهی، یا علی !
۲۵ شهریور ۹۰ ، ۱۰:۲۶ محمد مهدی مرادی
با سلام . من هم یکی از دوستداران حضرت علامه هستم و ارادت خاصی به ایشان دارم . امیدوارم برای نشر معارف غنی تشیع با تبادل لینک موافق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">