علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

زاهد از ما به سلامت بگذر.......

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۸۸، ۱۰:۲۵ ق.ظ
کس به امید وفا ترک دل و دین نکناد               که چنانم من از این کرده پشیمان که نپرس

به یکی جرعه که آزار کسش در پی نیست        زحمتی میکشم از مردم نادان که مپرس

زاهد از ما به سلامت بگذر کاین می لعل          دل و دین میبرد از دست بدانسان که مپرس

گفتگوهاست در این راه که جان بگدازد            هر کسی عربده این که مبین آن که مپرس

............

شعر از جناب حافظ شکر سخن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۲۸
مجنون

نظرات  (۴)

سلام
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوی ای دارید
به من هم سر بزنید
موفق باشید
بای تا های
سلام
لطفا بفرمائید پایه های عرفان در کجا ها پایه گذاری شده است به تعبیر دیگر عرفان برچه چیزی استوار است ؟
سلام علیکم
ممنون برادر از اینکه به این شبهات پاسخ میگویید

اما حضرت علامه ایت الله العضمی حسن زاده آملی حفظه الله و جناب استاد صمدی آملی روحی فداه را نمیدانم با لفرادی چون اقایان مذکور قیاس نمود و این حضرات انچنان در افق اعلایی از علم و عمل هستند که در شان ان ها نیست با این گونه افراد همکلام بشوند و به مناظره بپردازند

مثل حضرت علامه و ان اقای مذکور مثل خورشید و کرم شب تاب است که ان کجا و این کجا

اینقدر هم به این اراجیف بها ندهید. کسی که به خود زحمت نمیدهد حرف دیگران را خوب مطالعه کند ارزش صرف وقت و دادن پاسخ را ندارد
این اقایان را به رساله عظیم الشان لقا الله ارجاع میدهم.
اگر اهل خرد باشند حقیقت را خواهند یافت و به خود اجازه نخواهند داد که به شخصی چون علامه حسن زاده که حضرت علامه طباطبایی افتخار شیعه در شان او فرموده ایشان را کسی نشناخت جز امام زمان نظری بدهند.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

فی امان الله
سلام

کسب درآمد 10 دلار به ازای هر کلیک

عضویّت کاملاً رایگان و %100 تضمینی. من خودم فکر نمی کردم حقیقت داشته باشد، امّا هفته ی گذشته ده میلیون تومان دریافت کردم. اگر سرکاری باشد که برایش تبلیغ نمی کنم.

فرصت را از دست ندهید. به وبلاگ من بیایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">