علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

{ background:url(image.png) no-repeat center; }

علامه حسن زاده آملی

نکته های عارفانه زندگی علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)

علامه حسن زاده آملی

این وبلاگ قصد بر آن دارد که شمه ای از بارقه های نوریه علمی حضرت استاد علامه حسن زاده آملی(روحی فداه)را به نفوس مستعده بچشاند.
که اگر مورد پسند افتد ما را بسند است.
حقیری از دل عالم
رسول سالارکریمی(مجنون)

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

منای قرب

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۸۸، ۱۲:۳۰ ب.ظ
شعله تنور آسا آه آتشین دارم

با که مى توان گفتن حالتى چنین دارم

تا شوم بقربانش در مناى قرب وى

چون ذبیح ابراهیم چهره بر زمین دارم

اى امید بیماران اى طبیب عیسى دم

دادم آید از دردم دمبدم انین دارم

نقش لوح قلبت را نون و القلم دیدم

مهر مهر نونت را نقش بر جبین دارم

شمس عالم آرا یا احتراق نجمت بین

سر بزانوى حیرت از دل غمین دارم

 - چو روى خور فرو شد از کرانه
دل دیوانه ام گیرد بهانه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۱۴
مجنون

نظرات  (۱)

سلام اقا سالار . شما هم با افتخار لینک شدید. یک پیشنهاد: عکس کنار وبلاگ از حضرت اقا را عوض کنید . باز هم به ما سر بزن . یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">